Amazon turundus

Filter

Näitan kõiki 5 tulemust

Lisa võrdlusesse
8.8/10

AMZScout

AMZScout ülevaates leiate lisateavet selle funktsioonide, hinna, plusside ja miinuste kohta ning infot, miks peaksite just seda tarkvara kasutama.
Rohkem üksikasju +
Klienditugi
8.1
Raha ja väärtuse suhe
9
Kasutamise lihtsus
8.6
Funktsioonid
9.3
Lisa võrdlusesse

Helium 10

Helium 10 ülevaates leiate lisateavet selle funktsioonide, hinna, plusside ja miinuste kohta ning infot, miks peaksite just seda tarkvara kasutama.
Lisa võrdlusesse
9.9/10

Jungle Scout

Jungle Scout ülevaates leiate lisateavet selle funktsioonide, hinna, plusside ja miinuste kohta ning infot, miks peaksite just seda tarkvara kasutama.
Rohkem üksikasju +
Raske on kritiseerida Jungle Scouti, kui näed kõiki selle eeliseid. See tarkvara on hädavajalik igale Amazoni müüjale, kes soovib aega säästa ja rohkem raha teenida.
Klienditugi
9.5
Raha ja väärtuse suhe
10
Kasutamise lihtsus
10
Funktsioonid
10
PLUSSID:
  • Lihtne kasutada
  • Paljud kasulikud funktsioonid
  • Aitab teil säästa palju aega
  • Nad pakuvad kursusi ja juhendamist
  • Jungle Scouti kasutajatele on saadaval nii brauseripikendus kui ka Jungle Scouti veebirakendus.
MIINUSED:
  • Võib olla algajatele kallis
Lisa võrdlusesse

Quartile

Quartile ülevaates leiate lisateavet selle funktsioonide, hinna, plusside ja miinuste kohta ning infot, miks peaksite just seda tarkvara kasutama.
Lisa võrdlusesse

ZonTools

ZonTools ülevaates leiate lisateavet selle funktsioonide, hinna, plusside ja miinuste kohta ning infot, miks peaksite just seda tarkvara kasutama.

Amazon turundus: Kavalad strateegiad edukaks müügiks

Tere tulemast Amazoni turunduse maailma, kus ainult tugevad jäävad ellu ja pehmod jäävad kõrvale. Kui soovite oma tooteid edukalt müüa, peate olema valmis võtma kasutusele kavalad strateegiad. Amazon on suur ookean, kus ujuda on keeruline, kuid see ei tähenda, et te ei saa kala püüda. Kõik, mida vajate, on oskused, teadmised ja julgus.

Selles artiklis avame Amazoni turunduse tähenduse ja võimalused ning räägime, kuidas optimeerida oma tooteid, et need paistaksid silma konkurentsis. Lisaks käsitleme hindade strateegilist määramist, kirjelduste ja pealkirjade tähtsust ning seda, kuidas luua tõhusaid reklaamikampaaniaid.

Meie eesmärk on aidata teil luua edukas äri Amazoni turul ning näidata teile, kuidas oma tooteid turustada võimalikult tõhusalt, et saavutada suurem müük ja kasum.

Amazon turunduse tähendus ja võimalused

Kas oled kunagi mõelnud, mida tähendab “Amazoni turundus”? Kui jah, siis oled õiges kohas! Kui ei, siis on aeg kaaluda selle kanali kasutamist eduka müügi jaoks.

Amazoni turundus tähendab toodete müüki Amazoni veebipoes, kasutades erinevaid taktikaid, et suurendada nähtavust, jõuda uute klientideni ja suurendada müüki. Amazoni veebipood on maailma suurim e-kaubanduse platvorm, millel on miljoneid tooteid erinevates kategooriates ja sadu miljoneid aktiivseid kliente üle maailma.

Vaata seda kui võimalust tuua oma toode globaalsele turule, saada rohkem kliente ja suurendada tulu. Kui oled valmis turule sisenema, saad kasutada erinevaid Amazoni turundusvõimalusi, mis aitavad sul saavutada edu.

Kas Amazoni turundus on kõigile sobilik? Kindlasti mitte. Kuid see on suurepärane võimalus neile, kellel on:

  • toode, mis on müüdav Amazoni veebipoes
  • soov jõuda uute klientideni ja suurendada müüki
  • valmisolek investeerida turunduse ja reklaamikampaaniatesse
  • tahet õppida ja katsetada uusi strateegiaid, et saavutada edu

Kui neid aspekte omad, siis oled valmis Amazoni turundusega alustama. Aga kuidas alustada? Selleks on esmalt vaja teada oma sihtgruppi, et tuua oma toode esile õigete inimeste silme all.

Sihtgrupi analüüs ja persona loomine

Ah, sihtgrupid ja personad – need sõnad võivad kõlada nagu midagi, mida peaksite leidma hammaste tagant või laboris uurima, kuid tegelikult on need olulised elemendid Amazoni müügistrateegias. Kui soovite müüa tooteid Amazonis, peate teadma, kes on teie sihtgrupp ja kuidas rääkida nendega nende keeles.

Ehkki Amazonil on tohutu klientide arv, ei tähenda see, et kõigile meeldiks teie toode. Seega, et müük saaks sujuda, peate kõigepealt välja mõtlema, kes teie tootele tõenäoliselt ostavad. Siin tulevad mängu sihtgrupid ja personad.

Sihtgrupp

Sihtgrupp on üks kindel rühm inimesi, kes on tõenäoliselt teie toote vastu huvitatud. Selle rühma omadused erinevad toote kaupa. Näiteks kui müüte lasteriideid Amazonis, on teie sihtgrupp ilmselt noored lapsevanemad.

Sihtgrupi määratlemine on kriitiline Amazoni müügistrateegia edukuse tagamisel. Pärast oma sihtgrupi tuvastamist saate hakata looma strateegiaid, mis kõnetavad neid spetsiaalselt.

Persona

Nüüd, kui olete tuvastanud oma sihtgrupi, on aeg hakata mõtlema oma personade peale. Persona on olemasoleva või potentsiaalse kliendi koostatud “kirjeldus”. Erinevalt sihtgrupist on persona tavaliselt üksikisik, kellel on oma eelistused, isiksus ja harjumused.

Persona loomine on oluline, kuna see aitab teil oma sihtgrupi inimestest paremini aru saada ning nendega tõhusalt suhelda. Hea persona koostamine hõlmab mitmeid erinevaid tegureid, sealhulgas vanust, sugu, elukutset, sissetulekut ja muid aspekte, mis aitavad teil paremini mõista, kes teie klient on, kuidas ta mõtleb ja kuidas ta teie toodet kasutab.

Vanusegrupp Sugu Elukutse Sissetulek Huvid
30–40 aastat Naised Töötavad emad 30 000–50 000 eurot Ökoloogilised tooted, tervislik eluviis jms.
50 aastat+ Mehed Tööstussektor 60 000 eurot+ Aktiivne elustiil, reisimine jms.

 

Siin on näide, kuidas persona välja näeb. Nagu näete, on selles kirjeldatud selle isiku vanus, sugu, elukutse ja sissetulek. Samuti on mainitud tema huvisid, mida saab kasutada tema huvide ja eelistuste mõistmiseks.

Kokkuvõtlikult öeldes on sihtgrupi ja persona määratlemine Amazoni müügistrateegia edukuse võti. Kui olete neid kahte elementi põhjalikult uurinud ja mõistnud, olete suurema tõenäosusega leidnud edu Amazonis.

Produktilisti optimeerimine ja piltide tähtsus

Amazoni müügiprotsessis on oluline roll ka toodete kuvamisel. Kui soovite oma tooteid müüa, peab neid kõigepealt märkama. Seetõttu on produktilisti optimeerimine (Product Listing Optimization, PLO) oluline samm edukaks müügiks.

Üks oluline faktor, mida tuleb silmas pidada, on toodete piltide kvaliteet. Piltidel peaks olema kõrge eraldusvõime ja need peaksid olema võimalikult selged. Veenduge, et toodete pildid näitavad tooteid mitmest vaatenurgast, et tarbijal oleks parem idee toote kujust ja suurusest.

Lisaks kvaliteetsetele piltidele on vaja ka õiget tootenimetust, mis sisaldaks olulisi võtmesõnu, et aidata tarbijal toodet kiiresti leida.

Oluline on ka hinnata, kuidas teie toode võrreldes teiste konkureerivate toodetega tundub. Uurige oma konkurentide toodete kirjeldusi ja tehke kindlaks, mida tarbijad otsivad. Kui olete selle välja selgitanud, olge kindel, et teie toote kirjeldus sisaldab neid olulisi võtmesõnu, mis aitavad tarbijal teie toodet üles leida.

Huvitava faktina võib mainida, et mõned müüjad lisavad oma tootepildile ka oma logo. See ei ole aga alati hea mõte, kuna see võib tunduda kliendile liiga reklaamina.

Amazon on kehtestanud kindlad reeglid, mis puudutavad toodete kuvamist Amazoni veebisaidil. Tuleb jälgida kindlaid suurusi, värvi ja taustavärve, et tagada ühtne väljanägemine ja parem kogemus klientidele.

Veenduge, et hoolitsete oma toodete eest just nagu enda eest, ja panete need kõige paremini välja. See aitab teil silma paista ja rohkem müüki teha.

Kirjelduste ja pealkirjade tähtsus

Kui tahad Amazonis edukalt müüa, siis on väga oluline, et kasutad kirjeldusi ja pealkirju, mis tõmbavad kliendi tähelepanu ning annavad ülevaate toote olulistest omadustest. Pealkiri on esimene asi, mida potentsiaalne klient näeb, seega see peab olema lööv ning kõnekas. Proovi kasutada oma toote nimes midagi, mis selle eristaks teistest sarnastest toodetest ning kasuta ka oma sihtgrupile sobivaid võtmesõnu.

Pro tip: Ära pane oma pealkirja ainult suurte tähtedega, sest see ei tõmba mitte ainult kliendi tähelepanu, vaid ka Amazoni algoritmide tähelepanu. Algoritmidel on hea meel, kui pealkirjas on ka väikesi tähti ning see teeb su toote leitavamaks.

Kirjeldused on aga need detailid, mis aitavad kliendil teha ostuotsuse. Seetõttu on oluline kirjeldada võimalikult täpselt toote omadusi, suurust, kaalu, materjale, lisavarustust jm. Samuti võid lisada kirjeldusele ka positiivseid arvustusi ja võrdlusi teiste toodetega.

Hea kirjeldus on nagu hea müügikõne – see haarab kliendi tähelepanu, selgitab toote eeliseid ning annab lõpuks kindla kutsungi teha ost. Kindlasti tasub oma kirjeldustes kasutada ka võtmesõnu, mis aitavad kliendil su toodet leida.

Pealkirjade näited

Toode Vanasti Uuelti
Riidepuud Riidepuu komplekt – 10 tk Moderne riidepuude komplekt – 10 tk
Kohvimasin Kohvimasin – must Kvaliteetne kohvimasin – valmistab kohvi kiirelt ja vaikselt

Kirjelduse näide

Küpseta oma lemmikpitsat mugavalt kodus selle kiviahjus. Meie kiviahjul on spetsiaalne kuumutamissüsteem, mis tagab ühtlase kuumuse ja krõbeda põhja. Komplekt sisaldab kahte küpsetusresti ja termomeetrit, mis aitavad sul kogu küpsetusprotsessi kontrollida. See kiviahju komplekt on kerge ja lihtne paigaldada, sobib igasse kööki ning sobib ka ideaalselt kingituseks pizzahullule.

Pea meeles – kliendil on tohutu valik erinevaid tooteid ning kui tahad silma paista, pead olema nutikas ja loominguline oma pealkirjade ja kirjelduste koostamisel. Kui oled kindel, et sinu toode on kvaliteetne ja väärib tähelepanu, siis anna oma kirjeldustele aega ning proovi erinevaid variante, mis kõige paremini töötavad.

Pealkirjad peaksid olema lühikesed ja tabavad. Neid kasutatakse peamiselt toote leidmiseks Amazonis otsides, seega peaksid need olema võimalikult täpsed ja tulemusi edasi andvad. Enamikul juhtudel on parem kasutada konkreetset sõnavara, mis vastab otsijatele kõige paremini. Sel viisil on teie toode otsingu kohal kõrgemal ja tõenäolisemalt klikitakse sellele.

Kindlasti ärge kasutage pealkirjas müügimeetodeid nagu “parim toode” või “maailma number üks”. Tarbijad soovivad näha täpset ja tõestatud teavet selle kohta, mida nad ostavad. Kui teie toode on tõesti hea, siis las ostjad räägivad sellest ise.

Kirjeldused peaksid olema toote suhtes asjakohased ja sisaldama kõiki vajalikke üksikasju. Kui teil on mitu kirjeldust, siis paigutage kõige olulisemad alati esimesena. Soovitatav on kirjutada kirjeldused potentsiaalsetele ostjatele otse, ilma et tunduksite liiga müügihimuline.

Kokkuvõttes on kirjeldused ja pealkirjad Amazoni müügis edu saavutamisel tohutult olulised. Veenduge, et teie kirjeldused ja pealkirjad kajastaksid täpselt teie toote omadusi ja oleksid tõeliselt ahvatlevad, et tarbijad tõesti sooviksid sellele klikkida ja selle osta.

Kohaletoimetamise ja klientide tagasiside tähtsus

Pärast toote müümist on oluline tagada kiire ja usaldusväärne kohaletoimetamine. Amazon pakub klientidele mitmeid kohaletoimetamisviise, sealhulgas Amazon Prime’i tasuta kahepäevast kohaletoimetamist. Samuti on ettevõte loonud võimaluse jälgida saadetisi ja saada reaalajas teavet nende asukoha kohta.

Samuti on oluline võtta arvesse klientide tagasisidet. Kliendid saavad pärast toote ostmist jätta arvustusi ja hinnanguid, mis on suureks abiks tulevaste klientide jaoks. Arvustustele vastamine on hea võimalus näidata klientidele, et olete nende tagasisidest huvitatud ja tahate oma tooteid paremaks muuta.

Kohaletoimetamise viis Hind Keskmine kohaletoimetamise aeg
Amazon Prime’i tasuta kahepäevane kohaletoimetamine Tasuta Amazon Prime’i liikmetele 2 päeva
Tavaline kohaletoimetamine Alates €3,99 Kuni 5 päeva

 

Oluline meeles pidada: Kliendid hindavad kiiret ja usaldusväärset kohaletoimetamist. Seetõttu peaksite pakkuma võimalikult palju kohaletoimetamisvõimalusi ja tagama, et nende tellimused jõuaksid sihtkohta õigeaegselt.

Reklaamikampaaniate loomine ja jälgimine

Nüüd, kui olete Amazoni tootelehe optimeerinud, on aeg mõelda reklaamikampaaniate peale. Amazon pakub mitmeid reklaamivõimalusi, mis aitavad teil oma toodet potentsiaalsetele klientidele esile tuua.

Amazon Sponsored Products

Üks Amazoni populaarsemaid reklaamivõimalusi on “Sponsored Products” ehk tõlkes “Sponsoritud tooted”. Need reklaamid ilmuvad otsingutulemustes ja tootelehtedel, aidates teil saada rohkem nähtavust ja suurendada müüki.

Sponsored Products reklaamide loomine on lihtne. Valige oma toode, määrake reklaami eelarve ja pakkumine ning valige vastavad märksõnad, mille kaudu soovite, et teie reklaam kuvatakse. Kindlasti jälgige oma reklaamikampaaniat ja optimeerige seda regulaarselt, et saaksite maksimaalse tulemuse.

Amazon Sponsored Brands

Teine Amazoni võimalus on “Sponsored Brands” ehk tõlkes “Sponsoritud brändid”. Need reklaamid võimaldavad teil tõsta oma kaubamärgi profiili ja esitleda kuni kolme toodet korraga. Sponsored Brands reklaamid ilmuvad otsingutulemustes ülaosas või tootelehtedel.

Loo reklaamikampaania, määrake eelarve ja pakkumine ning valige sobivad märksõnad. Pärast lahkumist jälgige oma kampaaniat ning muutke oma pakkumisi ja märksõnu vastavalt vajadusele.

Amazon Stores

Amazon Stores on tasuta võimalus, mis võimaldab teil luua oma brändile pühendatud lehe Amazonis. Seal saate kuvada oma kõik tooted, brändi lugu, kasulikku teavet ja palju muud.

Loo oma Amazoni kauplus ja looge sellele linke oma tootelehelt ja oma sotsiaalmeedia kontodelt. See suurendab teie brändi nähtavust ja aitab teil müüki suurendada.

Nüüd teate Amazoni reklaamivõimalustest ning kuidas neid kasutada oma toodete müügi suurendamiseks. Järgige neid juhiseid, jälgige oma kampaaniaid ja eelkõige, olge loovad!

 

Korduma Kippuvad Küsimused (KKK)

Amazoni turundus on tohutult lai valdkond ning seetõttu on tavaline, et tekib küsimusi. Selles jaotises vastame mõnele levinumale küsimusele, mis võib tekkida Amazoni turundusega alustades.

Kas peaksite kasutama Amazoni reklaami?

Absoluutselt! Amazoni reklaamid on üks parimaid viise, kuidas end Amazoni turul märgatavaks muuta. Kuidas saaksite müüa oma tooteid, kui keegi ei tea, et te olemas olete? Reklaamid aitavad teil oma tooteid esile tõsta ning seeläbi tõsta müüki.

Kas peaksite Amazoni turundusega ise tegelema või palkama professionaalse turundusagentuuri?

See sõltub teie aja ja ressursside hulgast. Kui teil on aega õppida ja tegeleda Amazoni turundusega ise, siis on see kindlasti võimalus. Kuid kui soovite oma äri kasvatada ja pühendada aega muudele olulistele ülesannetele, siis võib olla mõistlikum palgata professionaalne turundusagentuur.

Kui tähtsad on kliendi tagasiside ja arvustused?

Kliendi tagasiside ja arvustused on üliolulised. Kliendid usaldavad teiste klientide tagasisidet ja see võib olla otsustav tegur, kas keegi teie tooteid ostab või mitte. Lisaks aitab positiivne tagasiside ja arvustused suurendada teie toodete nähtavust Amazoni otsingus.

Kas peaksite hindu muutma?

Hindade muutmine võib olla tõhus strateegia. Kui müük on aeglustunud, võib hinna alandamine tõsta müüki. Kui müük on hästi läinud, siis võib hinna tõstmine olla tark otsus. Hoidke aga silm peal konkurentide hindadel ning ärge alandage hindu liiga palju, et oma kasumit kahjustada.

Kuidas saate oma müüki suurendada?

Oma müügi suurendamiseks on mitmeid tõhusaid strateegiaid, nagu reklaamikampaaniate loomine, toodete optimeerimine ja kliendi tagasiside kasutamine. Samuti võib olla kasulik teha koostööd mõne suurema müüja või tuntud brändiga, et oma toodete müüki soodustada.

Kas peaksite Amazoni klienditeenindusega ühendust võtma, kui tekib probleem?

Absoluutselt! Kui teil tekib probleem Amazoni turundusega, siis peaksite alati klienditeenindusega ühendust võtma. Amazoni klienditeeninduse töötajad on koolitatud teid aitama ja probleemi lahendama.

Nende levinud küsimuste vastused peaksid teid Amazoni turunduse maailmas kindlasti helpima. Pidage meeles, et edu Amazoni turul võib võtta aega, kuid järjepidevus ja targad strateegiad viivad lõpuks teid soovitud tulemusteni. Jõudu tööle!

Parimad Tarkvarad
Logo
Võrdle esemeid
  • Kokku (0)
Võrdle
0