E-turundus
Filter
Näitan kõiki 4 tulemust
Ecwid ülevaates leiate lisateavet selle funktsioonide, hinna, plusside ja miinuste kohta ning infot, miks peaksite just seda tarkvara kasutama.
★★★★★
Rohkem üksikasju +
Tasuta!
Ecwid on e-kaubanduse vidin, mis töötab koos mis tahes platvormiga, mida te juba kasutate oma ettevõtte edendamiseks, olgu see siis ettevõtte veebisait, turg, rakendus või midagi muud.
Võite arendada virtuaalset ostukorvi, mis võimaldab teil oma tooteid müüa vaid mõne koodireaga.
Seadistage oma Ecwidi pood minutitega valmis saatmise, maksude, maksete ja reklaamivõimalustega. Kõigi kaasaegsete funktsioonidega, mis aitavad teil hallata ja juhtida oma online-äri.
Kartra ülevaates leiate lisateavet selle funktsioonide, hinna, plusside ja miinuste kohta ning infot, miks peaksite just seda tarkvara kasutama.
★★★★★
Rohkem üksikasju +
Tasuta!
Kartra annab teile kõik vahendid, mida vajate oma online-äri ülesehitamiseks. Looge, turundage ja käivitage hõlpsasti tooteid või teenuseid internetis.
PLUSSID:
- Kõik ühes lahenduses
- Paljud funktsioonid
- Skaleeritav
- Lihtne kasutada
MIINUSED:
- Võib olla kallis
PixelMe ülevaates leiate lisateavet selle funktsioonide, hinna, plusside ja miinuste kohta ning infot, miks peaksite just seda tarkvara kasutama.
★★★★★
Rohkem üksikasju +
Tasuta!
PixelMe on täiustatud atributsioonivahend, mis jälgib erinevate reklaamplatvormide, näiteks Google'i, Facebooki, TikToki ja muude platvormide konversioone. See annab ettevõtetele võimaluse täpselt mõõta ja omistada oma turunduskampaaniate edu, võimaldades neil teha andmepõhiseid otsuseid ja optimeerida oma strateegiaid.
PLUSSID:
- Mitmeplatvormiline jälgimine
- Täpne atributeerimine
- Retargeting võimekus
- Detailne analüütika ja aruandlus
- Kasutajasõbralik tööriist
MIINUSED:
- Piiratud integratsioonivõimalused
Sellfy ülevaates leiate lisateavet selle funktsioonide, hinna, plusside ja miinuste kohta ning infot, miks peaksite just seda tarkvara kasutama.
Tasuta!